måndag 1 februari 2010

Nu är man plats

Efter en geografilektion om alla dessa länder som slutar på -stan som man passerar vid resan till Thailand är vi nu framme. Bra resa förutom de två sista timmarna som var "bumpy". Installerad på hotellet som är extra flott. Detta har jag bokat till den 4 feb. Idag har jag åkt upp till Bosse där jag har lånat hans dator som har gjort det möjligt att skriva denna text på min blogg. Mitt hotells dator presenterar enbart thailändska tecken. Kanske jag kan lura ut dessa ikväll när jag kommer tillbaka till mitt hotell. Det märks att det kineska nyåret närmar sig och det är fullt på många hotell. Jag har ialla fall förbokat ett rum på ett hotell nära Bosses. Det stillar min oro för att bli husvill.
Det känns konstigt att resa från ett vinterland till ett land med högsommar. Idag har vi handlat lite kläder. I morgon kommer Bosse till mitt hotell. Han har ju hyrt en scooter. Ny rapport kommer när lyckas logga in igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar